Sunday 28 February 2016

MOVIE BOLLYWOOD PULAK!!!



Hangpa dah tengok movie ni?haishh!!memang best movie ni..dah lama aku tak tengok filem yang feeling sebak camni...filem simple saja,tapi banyak part yang tengkok aku ni kembang kecut kembang kecut sebak,ayaq mata keja dok bergelinang tingai nak terayak..nasib ada member ofis,kalau tidak tereyak buat tak tau dah la,bukan ada orang tau pun noh...heh!!

nak tulih sinopsis pun,tak reti..satgi kalau aku tulih sinopsis,hangpa takyah tengok filem ni pun,aku punya sedap taip sinopsis tu dari awai sampai abih la jawabnya..pakai paham camtu saja.heh!.jadi cita bollywood yang bleh layan la.Dilwale tu pun aku tengok tak "stone"macam filem ni..nasib kajol ja lawa dalam cita tu..

patut la banyak dalam facebook ramai yang nak anak muka comey macam shahida tu..memang elok sunguh pun..comey ngat aih!!haish!!kira aku dalam hati pun terpikiaq jugak la nak anak muka comey camtu..bukan salah pun kan.biasa la manusia dengan benda cantik indah ni.:p

lagi satu jalan cerita file ni memang simple && senang paham..Kalau tadak subtitle pun bleh paham filem ni cita pasai apa..

Memang India dengan Pakistan tak ngam ka??pasai cita ni aku baru tau..tak tanya pak google lagi pun pasai ni..nanti ada masa senang baru nak cari pasai kes ni.. 

pasai sountrack??errrr...aku skip saja semua part menyanyi ni..macam cemuih..taktau la kot2 ada lagu yang best..sory no komen..nak dengaq kat youtube pun malaih..bukak nak dengaq lagu soundtrack,p bukak benda lain..hmm....

kira keseluruhan aku bagi 4.5/5 la movie ni..yang lagi .5 tu,mungkin sebab soundtrack aku tak dengaq lagi kot??hehe

 
p/s:lagu tema Dilwale tu la yang paling tak super macam lagu tema filem2 bollywood yang len..dengaq lagu macam tua ja pon..sebab hero2 tua??

No comments:

Post a Comment